علت آب ریزی لباسشویی

علت آب ریزی لباسشویی و رفع مشکل آب ریزی ماشین لباسشویی

علت آبریزی لباسشویی
علت آب ریزی ماشین لباسشویی

در بسیاری از مواقع هنگام استفاده از لباسشویی، مشکلاتی مانند آب ریزی ماشین لباسشویی وجود دارد. با هم در این مقاله مرور میکنیم علت آب ریزی لباسشویی

این نشتی آب می‌تواند بسیار آزار دهنده باشد؛ زیرا جمع شدن آب در اطراف لباسشویی سبب ایجاد بوی ناخوشایند و ایجاد لکه بر روی سرامیک‌های زیر لباسشویی می شود. و همچنین باعث اتصالی و خرابی بیشتر لباسشویی می گردد.

یک علت آب ریزی ماشین لباسشویی ممکن است به دلیل وجود مشکل در قطعاتی مانند لوله خرطومی یا لاستیک دور درب اتفاق افتاده باشد.

هر چند برای بررسی علت آب ریزی ماشین لباسشویی باید عیب‌یابی و تعمیر لباسشویی توسط نمایندگی مجاز لباسشویی صورت بپذیرد.

تا مشکلات آب ریزی ماشین لباسشویی به طور کامل شناسایی شوند و مشکل به وجود آمده به طور کامل برطرف شود.

دلایل ریختن آب از زیر لباسشویی

ریختن آب از زیر لباسشویی ممکن است به دلایل متفاوتی رخ داده باشد، برای آشنایی با این دلایل، برخی از علت‌های نشتی آب لباسشویی در ادامه بیان شده است.

  • آسیب دیدن لاستیک دور درب لباسشویی ممکن است سبب آبریزی ماشین لباسشویی شود؛ زیرا بعد از اتمام فرآیند شستشوی لباس‌ها، معمولاً مقداری آب درون لاستیک باقی می‌ماند و به مرور سبب از بین رفتن لاستیک می‌شود. آب موجود در لباسشویی از محل پوسیده لاستیک خارج می‌شود و به پایین می­ریزد.
  • در صورتی که اتصال شیر الکتریکی به شیلنگ ورودی دستگاه به درستی متصل نشده باشد، مشکلاتی مانند آب ریز لباسشویی به وجود می‌آید.
  • سوراخ بودن اتصال لوله خرطومی به پمپ می‌تواند سبب نشتی آب گردد.
  • سوراخ بودن لگن لباسشویی یا خراب بودن کاسه نمد دستگاه نیز سبب ریزش آب به بیرون لباسشویی خواهد شد.
  • خرابی پمپ تخلیه و سوراخ بودن یا مسدود بودن شیلنگ تخلیه آب، سبب ریختن آب از زیر لباسشویی خواهد شد.
  • در صورتی که هیدرواستات ماشین لباسشویی آسیب‌ دیده باشد، آب بیش از حد نیاز درون دستگاه وارد می‌شود و سرریز آب رخ می‌دهد.
  • پاره بودن شلنگ جا پودری به دیگ نیز میتواند باعث ریختن آب از زیر لباسشویی گردد.
  • شکستگی جاپودری نیز می تواند باعث آبریزی گردد.
  • خراب بودن قفل زبانه نیز می‌تواند سبب نشتی آب از درب لباسشویی شود.

در صورتی که هر کدام از قطعات دستگاه دچار مشکل شده باشند، کافی است تا با نمایندگی مجاز لباسشویی تماس بگیرید

تا کارشناسان فنی جهت انجام خدمات عیب‌یابی و تعمیر لباسشویی در محل حاضر شوند.

عیب‌یابی و تعمیر دقیق لباسشویی، سبب حل تمام مشکلات احتمالی نشتی آب لباسشویی می‌شود و مشکل آب دهی ماشین لباسشویی را برطرف می‌کند.

از این رو به شما توصیه می‌کنیم به هیچ عنوان دست به تعمیرات خودسرانه لباسشویی نزنید و این امر را به افراد مبتدی و نامعتبر واگذار نکنید

زیرا اگر فرایند عیب‌یابی و تعمیر به طور منظم و دقیق صورت نپذیرد. ممکن است سایر قطعات داخلی دستگاه با آسیب جدی مواجه شوند و ماشین لباسشویی دیگر قابل تعمیر نباشد.

خدمات نمایندگی مجاز لباسشویی

مهم نیست چه برندی دارید مجموعه کارما۷۲۴ با داشتن بیش از ۵۰ نمایندگی برندهای معروف و داشتن کارشناسان فنی مجرب تمامی ایرادات ماشین لباسشویی شما را در اسرع وقت بر طرف می نماید.

در صورتی که نیاز به تعویض قطعات باشد، کارشناسان فنی تعمیرگاه مجاز لباسشویی، از قطعات فابریک دستگاه استفاده می‌کنند.

این قطعات از گارانتی و خدمات پس از فروش برخوردار هستند. تا در مواقع نیاز بتوانید نسبت به تعویض مجدد قطعات معیوب اقدام فرمایید.

اگر قصد دارید تا از خدمات تعمیرگاه مجاز لباسشویی بهره‌مند شوید، کافی است تا با گروه کارما۷۲۴ تماس بگیر‌ید و خدمات مورد نظرتان را در اسرع وقت دریافت کنید.

به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی